گزارش آماری بازار سرمایه (1402/04/13)

دسته بندی اخبار بورس

در یک هفته گذشته ، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 470 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز 130 میلیارد تومان خروج نقدینگی انجام شده است.

معاملات:

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 1000 میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد 330 میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند

تعداد صف‌های خرید 110 عدد  است که کاهش 2%  نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. همچنین تعداد صف‌های فروش هم با کاهش 40%  نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده23 عدد قرار دارد.

 

 

 

فیلتر سنگین ترین خرید حقیقی در صف فروش

(در #خکاوه 14 کد حقیقی نفری 271 میلیون تومان خرید کرده)

فیلتر کف حمایت سه ماهه

تعداد روزهای منفی در 60 روز

نماد رفاه در 60 روز معاملاتی 41 روز منفی بوده

تحلیل شاخص کل

همانطور که در چارت ترسیمی مشخص است، شاخص کل از محدوده حمایت استاتیک خود، الگوی مشابه در حرکت های صعودی گذشته (سبز رنگ) را تکرار کرده و با گام های صعودی قوی تری (ATR) نسبت به گذشته، به اصلی ترین مقاومت خود در محدوه 2100 هزار واحد رسیده و با گام های قدرتمند این مقاومت را شکسته و شروع روند نزولی فعلی، اصلاح قیمتی موقت شاخص بوده و تحت عنوان موج 4از3 بزرگ تلقی خواهد شد و هدف میان مدت شاخص عدد روانی 3 میلیون واحد خواهد بود و در حال حاضر مثلث کاهشی  به سمت بالا شکسته شده است، در صورت تثبیت در این محدوده اهداف مشخص شده در دسترس خواهند بود .

 

 

 

نظرات کاربران