صندوق سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان

دسته بندی

صندوق سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان از جمله نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است.این صندوق، از نوع صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت بوده و موضوع اصلی فعالیت آن سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده ها و گواهی های سپرده بانکی، سهام و حق تقدم سهام بوده و در کنار آن فعالیت فرعی صندوق مشارکت در تعهد پذیره نویسی یا تعهد خرید اوراق بهادار است. هدف از تشکیل این صندوق، جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و تشکیل سبدی از دارایی ها و مدیریت این سبد است. همچنین در صورتی که صرفه و صلاح صندوق ایجاب کند، صندوق در قبال دریافت کارمزد در تعهد پذیره نویسی یا تعهد خرید اوراق بهادار مشارکت کرده که در این صورت وجوه جمع آوری شده و سایر دارایی های صندوق پشتوانه این تعهد خواهد بود. با توجه به پذیرش ریسک مورد قبول، تلاش می شود، بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه گذاران گردد. ضامن نقد شوندگی صندوق نیز شرکت تأمین سرمایه امیدبه شماره ثبت 418229 است. به منظور دریافت اطلاعات بشتر می توانید به سامانه مرکز آنلاین امید (امید فاندز) به آدرس www.omidibfunds.ir مراجعه نمایید.

اهداف صندوق

هدف از تشکیل صندوق، جمع آوری وجوه از سرمایه گذاران و خرید و فروش اوراق بهادار در چارچوب تعهدات بازارگردانی آن اوراق مطابق امیدنامه و کسب منافع از این محل است. همچنین در صورتی که که صرفه و صلاح صندوق ایجاب کند، صندوق در قبال دریافت کارمزد در تعهد پذیره نویسی یا تعهد خرید اوراق بهادار موضوع بازارگردانی مشارکت کرده، که در این صورت وجوه جمع آوری شده و سایر دارایی های صندوق پشتوانه این تعهد خواهد بود؛ با توجه به پذیرش ریسک موردقبول، تلاش می‌شود، بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران گردد. انباشته‌شدن سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد: اولاً هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد. ثانیاً، صندوق از جانب سرمایه‌گذاران، كلیه حقوق اجرایی مربوط به صندوق از قبیل دریافت سود سهام و كوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد. ثالثا،ً امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.

 

راهنمای صدور و ابطال اینترنتی

برای آگهی از نحوه صدور و ابطال اینترنتی واحدهای صندوق گنجینه امید ایرانیان لطفا کلیک فرمائید.

 

 

راهنمای تصویری صندوق سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان

 

 

 

بروشور صندوق

 

سوالات متداول

با سلام، لطفا راه های ارتباط با صندوق را ذکر بفرمائید.

برای ارتباط با صندوق از طریق شماره 54906-021 داخلی 1 اقدام نمایید

همچنین برای اطلاع از بازده صندوق و سایر اطلاعات صندوق از طریق تارنمای صندوق به آدرس www.https://ganjinehomidfund.ir  و یا کانال تلگرام ganjinehomidfund@ استفاده نمایید.