گزارش آماری بازار سرمایه مورخ 1402/05/25

دسته بندی اخبار بورس

ارزش معاملات خرد عدد 3.326 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، 19% و نسبت به میانگین ماهانه 33% کاهش داشته است.

معاملات:

  • در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 1868 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای نهمین روز متوالی با ثبت رقم 220 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
  • برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 949 میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. امروز نیز با ورود 34 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی برای چهارمین روز متوالی به صندوق‌های درآمد ثابت، دریافت سود ثابت همچنان مورد استقبال حقیقی‌ها قرار دارد.
  • ارزش صف‌های خرید 179 میلیارد تومان است که کاهش 8 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش 17 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 442 میلیارد تومان قرار دارد.
  • پیشران‌های بازار بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم 368 میلیارد تومان (0.6 برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات 272 میلیارد تومان (0.8 برابر میانگین هفتگی) و سرمایه گذاری‌ها با ارزش معاملات 254 میلیارد تومان (0.7 برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.
  • گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات 118 میلیارد تومان (4.3 برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه سیمانی با ارزش معاملات 156 میلیارد تومان (1.4 برابر میانگین هفتگی) و گروه سایر واسطه‌گری‌ها با ارزش معاملات 53 میلیارد تومان (1.3 برابر میانگین هفتگی) قرار دارند. (فیلتررصدخونه)

حجم مشکوک حداقل 4 برابر ماه

سنگین ترین خرید حقیقی ها

به طور مثال در #ممسنی 11 کد حقیقی هر کدام 330 میلیون خرید کردند

نمادهایی که کندل ماروبوزوی 70% بدنه خوردند

کف حمایت سه ماهه و p/e زیر 10و بدون در نظر گرفتن سودنقدی و افزایش سرمایه

خرید حقیقی در صف فروش

سخواف در صف فروش 30 میلیارد تومان حقیقی خرید داشته

باکس سنگین خرید

ارزش سمت خرید حداقل 15 برابر سمت فروش

 

نظرات کاربران