دورهمی ستارگان درخشان امید

دسته بندی اخبار بورس

یک رویداد خاص، فارغ از هیاهو و شلوغی های بازار سهام

مشتریان برتر در دورهمی ستارگان درخشان امید. یک رویداد خاص، فارغ از هیاهو و شلوغی های بازار سهام

تامین سرمایه امید به عنوان یکی از قدیمی ترین نهاد های مالی کشور در سال1390مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس اوراق بهادار تهران اخذ نمود. و سهام این شرکت به عنوان اولین عضو از گروه شرکت های تأمین سرمایه در سال 1396در بورس اوراق بهادار عرضه شد.

صندوق گنجینه امید ایرانیان نیز به‌عنوان اولین صندوق سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت تامین سرمایه امید در سال 1394 تأسیس شد. این صندوق یکی از قدیمی ترین و شناخته‌ ‌شده ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است که در تمام شعب بانک سپه در سطح کشور قابل خریداری است.

ستارگان درخشان امید

تامین سرمایه امید متعلق به یک خانواده بزرگ 200 هزار نفری از سرمایه گذارانی است که طی سالیان به این شرکت اعتماد کرده اند. به پاس قدردانی از خانواده تامین سرمایه امید، برخی اعضا و مشتریان برتر به رویداد ستارگان امید دعوت شدند تا دورهمی ستارگان درخشان امید با حضور مدیرعامل و معاونین تامین سرمایه امید به همراه نمایندگان بانک سپه تکمیل شود.

ستارگان درخشان امید را جمعی از مشتریان برتر و البته خاص تامین سرمایه امید تشکیل داده اند. کهن سال ترین عضو خانواده تامین سرمایه امید با 98 سال سن، خردسال ترین همراه با تنها یک سال، وفادارترین عضو که از ابتدای تاسیس همراه این مجموعه بوده، خانواده ای که تمام اعضای آن صندوق گنجینه امید را برای سرمایه گذاری پس اندازهای خود انتخاب کرده اند و البته بزرگترین سرمایه گذاران در صندوق گنجینه امید، اعضای ستارگان امید را در این رویداد تشکیل داده بودند.

محسن موسوی: اعتماد شما گنجینه ما است، سرمایه های خرد سبب اعتلای صنایع کشور می شود

مدیر عامل تامین سرمایه امید در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به خانواده تامین سرمایه امید در رویداد ستارگان امید، گفت: پول های خرد جمع آوری شده در صندوق گنجینه امید ایرانیان، در تامین مالی پروژه های ملی از جمله در شرکت های عظیمی همچون پترو امید آسیا به عنوان سازنده و مالک مخازن استراتژیک ذخیره نفت، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، گروه بهمن، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت توسعه اعتماد مبین و … سرمایه گذاری می شود که با کسب بازده اقتصادی مناسب، هم سهامداران خرد منتفع شوند و هم منابع مالی شان مولد بوده و در اجرای پروژه های عظیم کشور بکار گرفته می شود.

مدیر عامل تامین سرمایه امید تاکید کرد که سرمایه گذاران صندوق گنجینه امید ایرانیان، اثر مستقیمی در پیشرفت و اعتلای کشور دارند.

محمدحسین عسگری: با امید و همراهی در کنار این خانواده هستیم

عضو هیات مدیره و معاون توسعه بازار تامین سرمایه امید ضمن ابراز خرسندی از دیدار با گروهی از اعضای خانواده صندوق گنجینه امید ایرانیان، یکی از عوامل موفقیت تامین سرمایه امید را ارتباط نزدیک با مشتریان، به‌عنوان عضوی از خانواده امید مطرح کرد. وی در ادامه ضمن تشریح خدمات تامین سرمایه امید، صندوق گنجینه امید ایرانیان را به عنوان یکی از صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با ویژگی پرداخت سود ماهانه معرفی کرد و گفت: این صندوق در حال حاضر با بیش از 8 هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت، به حدود 37 هزار سرمایه‌گذار حقیقی ایرانی، 107 سرمایه‌گذار حقوقی ایرانی و 33 سرمایه‌گذار حقیقی خارجی خدمات سرمایه‌گذاری ارائه نماید.

محمد حسین عسگری در ادامه صندوق با درآمد ثابت امید انصار، صندوق سرمایه گذاری در سهام بذر امید آفرین، صندوق سرمایه گذاری در سهام نوید انصار، صندوق سرمایه گذاری مختلط گنجینه مهر، صندوق با پشتوانه سکه طلای زرافشان امید ایرانیان و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان به عنوان صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه امید را معرفی کرد.

علی پازوکی: تامین سرمایه امید برای هر نیاز و سلیقه‌ای ابزار سرمایه‌گذاری دارد.

علی پازوکی معاون سرمایه گذاری تامین سرمایه امید در ادامه رویداد ستارگان امید گفت: آمار نشان می دهد که صندوق های تامین سرمایه امید همواره در صدر لیست پر بازده ترین صندوق ها قرار دارند.

سبدگردانی تامین سرمایه امید هم خدمت دیگری است که به صورت اختصاصی و بر اساس نیازمندی و ریسک پذیری سرمایه‌گذاری مشتریان، اقدام به تشکیل سبد سهام سرمایه گذاران می نماید.

عبدالله دریابر: اعتماد شما سبب تامین مالی پروژه های ملی بسیاری شده است

معاون خدمات مالی تامین سرمایه امید با تشریح انواع ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه و کاربرد آنها، وجوه سرمایه گذاری در صندوق‌های تحت مدیریت تامین سرمایه امید را به عنوان بخش عمده منابع تامین کننده منابع مالی مورد نیاز پروژه ها معرفی نمود و تاکید کرد که تامین سرمایه امید در سال‌های گذشته با تامین مالی طرح‌های متعدد صنعتی و ملی، علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه صنایع، سودآوری مناسبی را نیز نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

تقدیر از ستارگان امید

در پایان محسن موسوی مدیرعامل تامین سرمایه امید به همراه معاونین این شرکت و نماینده محترم بانک سپه از مشتریان برتر تقدیر به عمل آوردند.

 

 

 

برچسب ها :

نظرات کاربران