اعطای جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به دکتر محمد غواصی

دسته بندی اخبار بورس
به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه امید به نقل از خبرگزاری های کار ایران (ایلنا)، اقتصاد 24 و رویداد 24 :

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به دکتر محمد غواصی تعلق گرفت

در این همایش به جناب آقای دکتر محمد غواصی، جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی ایران تعلق گرفت.

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به دکتر محمد غواصی تعلق گرفت

این جایزه بر اساس پروتکل‌هایی شامل: سن زیر ۴۰ سال، دارای تالیفات علمی و پژوهشی برجسته در حوزه مورد نظر، عضویت در انجمن‌های حرفه ای، سوابق کاری مرتبط با حوزه مدنظر، اشتهار پژوهش و عملی در حوزه مورد نظر و  می‌باشد.

3333333333333333333333333

از سوابق برجسته ایشان می‌توان به دکتری حسابداری دانشگاه تهران، محقق و پژوهشگر در حوزه حسابرسی داخلی، مدیریت ریسک و راهبری شرکتی، عضو هیات مدیره و کمیته حسابرسی شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، تالیف و ترجمه هفت کتاب در حوزه حسابرسی داخلی، سردبیر نشریه حسابرسات داخلی ایران، بنیان گذار و مدیرعامل آکامدی راهبر، تالیف بیش از ۴۵ مقاله داخلی و خارجی و برنده جایزه کتاب سال در سال ۱۴۰۰ در حوزه حسابرسی داخلی میتوان اشاره کرد.

44444444444444444444 5555555555555555555555

در پنل آخرین تغییرات در قوانین و مقررات مالیاتی، مباحثی در رابطه با سامانه مودیان مولیاتی و پایانه های فروشگاهی، آخرین تغییرات در قانون و بخشنامه های مالیات مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، توسط سرکار خانم دکتر فاطمه هادلوند، جناب آقای دکتر حمید خادم و استاد احمد غفارزاده بیان گردید.

در پنل آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابداری، جناب آقای دکتر سید محمد باقرآبادی و جناب آقای دکتر علی هدایتی، آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابداری، و موارد و میزان مطابقت آن ها با استاندارد‌های بین المللی حسابداری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

همچنین، در پنل مربوط به آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابرسی، جناب آقای دکتر کیهان مهام، سرکار خانم دکتر حلیمه رحمانی و جناب آقای دکتر مرتضی اسدی در رابطه با تغییرات استاندارد حسابرسی ۷۰۱ و آخرین تغییرات در استاندارد‌ها و حرفه حسابداری، اطلاعات مفیدی را برای حاضرین در همایش بیان نمودند..

مجموعه «مالی سرا» با در پیش گرفتن رویکردی نوآورانه در زمینه آموزش‌های تخصصی آفلاین و حضوری در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی سعی در رفع خلاء کنونی موجود در رابطه با آموزش‌های با کیفیت در حوزه مالی و حسابداری، برطرف ساختن نیاز‌های روز جامعه حسابداری و مالی، دارد. این مجموعه دارای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز خدمات تخصصی دانشگاه تهران (شعبه دانشکدگان فارابی) می‌باشد و دوره‌هایی را به صورت مشترک و با گواهینامه رسمی دانشگاه تهران برگزار می‌نماید. مالی سرا به دنبال راه‌اندازی یک دایره‌المعارف جامع آموزشی در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی می‌باشد.

منبع خبر :ایلنا

منبع خبر: اقتصاد 24

منبع: رویداد 24

نظرات کاربران