آقای دکتر موسوی سکاندار شرکت تامین سرمایه امید شد

دسته بندی اخبار بورس

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین سرمایه امید آیین قدردانی از زحمات آقای دکتر حبیب رضا حدادی و معارفه آقای دکتر سید محسن موسوی به عنوان سرپرست شرکت تأمین سرمایه امید برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای دکتر حدادی با تشکر از مدیران و پرسنل به بیان چکیده ای از سوابق و موفقیت ­های مدیران در شرکت به آقای دکتر موسوی پرداختند.

در ادامه جلسه آقای دکتر موسوی، سرپرست جدید شرکت تأمین سرمایه امید در سخنانی با قدردانی از دکتر حدادی از وی به عنوان یکی از مدیران ارزنده، شایسته و پرتلاش شبکه بانکی و بازار سرمایه کشور نام بردند و ضمن معرفی، به بیان اهداف و مسئولیت های خود برای ارتقای جایگاه شرکت در بازار سرمایه و اهمیت شرکت های تامین سرمایه در بازار مالی پرداختند.

در انتهای جلسه قدردانی از زحمات آقای حدادی که از آبان ماه 1393 هدایت شرکت تأمین سرمایه امید را بر عهده داشتن صورت پذیرفت.

دکتر موسوی سوابقی چون مشاور اقتصادي و سرمايه گذاري بانک سپه، عضو هيأت مديره شرکت مديريت توسعه سرمايه گروه پتروشيمي ايرانيان، مديرعامل و عضو هيأت مديره شرکت سرمايه گذاري سايه گستر سرمايه، نائب رئيس هيأت مديره شرکت طراحي مهندسي پارس پنگان و عضویت در کميته سرمايه گذاري شرکت هاي سرمايه گذاري اقتصاد نوين، آوا نوين و پاک انديش امين را در کارنامه سوابق کاری خود دارند.

 

 

نظرات کاربران