سال ۱۴۰۳ با تمامی پیش‌بینی‌ها

دسته بندی اخبار بورس

سال 1403 با تمامی پیش‌بینی‌ها

 

محسن موسوی، مدیرعامل تأمین سرمایه امید مطرح کرد:

سال 1403 با تمامی پیش بینی ها، غیرمنتظره ترین اتفاقات را رقم زد. از شهید جمهور و یاران و فقدان دوست و شهید بزرگوار دکتر مالک رحمتی، تا انتخابات مجدد و پیش بینی رویدادهای غیر منتظره و وعده صادق که سیاست را بر اقتصاد بالاتر قرار داد.

با این حال در تامین سرمایه امید ما و همکاران محکوم به خدمت بیشتر با فکر ایجاد رفاه نسبی از طریق تامین مالی برای احداث پروژه های متعدد در سطح کشور هستیم.

درخصوص فعالیت های فرهنگی، از جمله انتشار فصلنامه حاضر و چاپ کتاب مدیریت روند در بنگاه های اقتصادی در سال گذشته، چاپ 4 کتاب منتخب در حوزه ارزشگذاری، حسابرسی داخلی، بانکداری و پولشویی در دست پیگیری است.

در سالجاری باتوجه به برنامه راهبردی بازاریابی ماموریت شرکت بازتعریف شده و بیانیه ذیل به عنوان بیانیه ماموریت و چشم انداز شرکت تدوین شده است:

تامین سرمایه امید به عنوان پیشران توسعه پایدار ایران اسلامی، با ایجاد سکوی جامع و شفاف تامین مالی و سرمایه گذاری برای بنگاه ها و اشخاص حقیقی، متناسب با نیاز مشتریان، خود را متعهد به هوشمندسازی تامین مالی کسب و کارها، شخصی سازی خدمات مالی با رعایت استانداردهای بین المللی و داخلی، و تکیه بر سرمایه انسانی اخلاق‌مدار و مدیریت دانش می داند تا ضمن ایجاد مشارکت های بلندمدت و ارزش آفرینی برای ذینفعان، در بالاترین سطح مسئولیت های اجتماعی برای هر فرد در جامعه نیز خلق ثروت کند.

تا زمان تهیه این گزارش، نرخ سود صندوق گنجینه امید ایرانیان در ابتدای سال مجدداً افزایش یافت و به 28.6% موثر سالانه رسید و سعی شد تمام منابع به گونه ای مدیریت شود تا در کوتاه ترین زمان بتوانیم در شرایط مساعد نرخ موثر بالای 30 درصدی را در سالجاری پیش بینی نماییم.

اخذ مجوز افزایش سقف صندوق امید انصار نیز 8 همت به 10 همت در حال پیگیری است تا پس از دریافت مجوز، قطعا نرخ بالاتر از نرخ فعلی 30.1 درصد موثر را به سرمایه گذاران پیشنهاد دهیم.

منابع شرکت در تامین مالی بخش دولتی و 9 شرکت خصوصی تجهیز شد و به شرح ذیل مورد سرمایه گذاری قرار گرفته است.

منابع شرکت در تامین مالی بخش دولتی و 9 شرکت خصوصی تجهیز شد و به شرح ذیل مورد سرمایه گذاری قرار گرفته است.

در بخش تعهد اوراق دولتی در قالب سندیکا، اوراق دولتی برای ستاد کل به میزان 6.000 میلیارد تومان، برای بخش دیگری از نیروهای انتظامی 1.540 میلیارد تومان، برای ستاد بازسازی عتبات 940 میلیارد تومان، و از همه با اهمیت تر برای سازمان تامین اجتماعی که ملزم به پرداخت تفاوت مستمری بازنشستگان کشوری بود، 6.600 میلیارد تومان کارسازی شد.

تامین مالی صدا و سیما به میزان حدود 1.000همت و دادگستری حدود 1.000 همت نیز نهایی شده است. در حال حاضر نیز قرارگاه و … حدود 10.500 میلیارد تومان در دست پیگیری است.

در بخش انتشار اوراق شرکتی تا زمان تهیه گزارش برای 9 شرکت همگروه و بیرونی در سالجاری و برای 15 شرکت از ابتدای سال مالی شرکت تامین سرمایه امید از 1/10/1402 به شرح ذیل است:

 

نظرات کاربران