ستارگان درخشان امید در کنار هم

دسته بندی اخبار بورس

تامین سرمایه امید، در رویداد ستارگان امید به تجلیل از گروهی از مشتریان برتر صندوقهای سرمایه گذاری خود پرداخت که در سال‌های گذشته به تامین سرمایه امید اعتماد کردند و در خانواده دویست‌هزارنفری تامین سرمایه امید عضویت دارند.

ستارگان درخشان امید. یک رویداد خاص، فارغ از هیاهو و شلوغی های بازار سهام

رویداد ستارگان امید برای تجلیل از مشتریان برتر صندوق گنجینه امید ایرانیان برگزار شد:

تامین سرمایه امید به عنوان یکی از قدیمی ترین نهاد های مالی کشور در تاریخ 1390 مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس اوراق بهادار تهران اخذ نمود و سهام این شرکت به عنوان اولین شرکت در میان شرکت های تأمین سرمایه در تاریخ 1396در بورس اوراق بهادار عرضه گردید.

صندوق گنجینه امید ایرانیان نیز به‌عنوان اولین صندوق سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت این شرکت در سال 1394 تأسیس گردید که یکی از قدیمی ترین و شناخته‌ ‌شده ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است که در تمام شعب بانک سپه در سطح کشور ارائه می‌گردد.

این رویداد در حضور مدیرعامل، معاونین، نمایندگان بانک سپه و گروه برگزیده ای از مشتریان صندوق گنجینه امید برگزار گردید.

 

آنچه در رویداد ستارگان امید گذشت:

محمدحسین عسگری: با امید و همراهی در کنار این خانواده هستیم

عضو هیات مدیره و معاون توسعه بازار تامین سرمایه امید ضمن ابراز خرسندی از دیدار با گروهی از مشتریان صندوق گنجینه امید ایرانیان، یکی از عوامل موفقیت تامین سرمایه امید را ارتباط نزدیک با مشتریان آن، به‌عنوان عضوی از خانواده امید مطرح کرد. وی در ادامه ضمن معرفی خدمات تامین سرمایه امید به معرفی  صندوق گنجینه امید ایرانیان به عنوان یکی از صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت که از ویژگی پرداخت سود ماهانه برخوردار است، پرداخت. این صندوق در حال حاضر با بیش از 8 هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت، مفتخر است که به 36،944 سرمایه‌گذار حقیقی ایرانی، 107 سرمایه‌گذار حقوقی ایرانی و 33 سرمایه‌گذار حقیقی خارجی خدمات سرمایه‌گذاری ارائه نماید.

محمد حسین عسگری در ادامه صندوق با درآمد ثابت امید انصار، صندوق سرمایه گذاری در سهام بذر امید آفرین، صندوق سرمایه گذاری در سهام نوید انصار، صندوق سرمایه گذاری مختلط گنجینه مهر، صندوق با پشتوانه سکه طلای زرافشان امید ایرانیان و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان به عنوان صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه امید را معرفی نمود.

 

محسن موسوی: اعتماد شما گنجینه ماست، سرمایه شما موجب پیشرفت کشور است.

مدیر عامل تامین سرمایه امید ضمن خوشامدگویی به مهمانان رویداد، بیان کرد: پول های خرد جمع آوری شده در صندوق گنجینه امید ایرانیان، در تامین مالی پروژه های ملی از جمله در شرکت های عظیمی همچون پترو امید آسیا به عنوان سازنده و مالک مخازن استراتژیک ذخیره نفت، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، گروه بهمن، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت توسعه اعتماد مبین و … سرمایه گذاری می شود که با کسب بازده اقتصادی مناسب، هم سهامداران خرد منتفع شوند و هم منابع مالی ایشان مولد بوده و در اجرای پروژه های عظیم کشور بکار گرفته می شود.

موسوی تاکید که سرمایه گذاران صندوق گنجینه امید ایرانیان، اثر مستقیمی در پیشرفت و اعتلای کشور دارند.

 

علی پازوکی: تامین سرمایه امید برای هر نیاز و سلیقه‌ای ابزار سرمایه‌گذاری دارد.

علی پازوکی در رویداد ستارگان امید، ضمن معرفی دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری امید بر این نکته تأکید کرد که بر اساس آمار، صندوق‌های تامین سرمایه امید همواره جز رتبه‌های برتر بازدهی در دوران فعالیت خود بوده‌اند.

در انتها پازوکی افزود، سبدگردانی تامین سرمایه امید هم خدمت دیگری است که به صورت اختصاصی و بر اساس نیازمندی و اشتهای سرمایه‌گذاری مشتریان، اقدام به ایجاد پرتفوی سرمایه‌گذاری می نماید.

 

عبدالله دریابر: در تامین مالی پروژه های بسیار زیادی به واسطه اعتماد شما نقش آفرینی کرده‌ایم.  

معاون خدمات مالی تامین سرمایه امید با شرح انواع ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه و کاربرد آنها، وجوه سرمایه گذاری در صندوق‌های تحت مدیریت تامین سرمایه امید را به عنوان بخش عمده منابع تامین کننده منابع مالی مورد نیاز پروژه ها معرفی نمود و تاکید کرد که تامین سرمایه امید در سال‌های گذشته با تامین مالی طرح‌های متعدد صنعتی و ملی، علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه صنایع، سودآوری مناسبی را نیز نصیب سرمایه‌گذاران کرده است.

 

تقدیر از ستارگان امید:

در ادامه این رویداد، از مشتریان برتر که از مهم‌ترین سرمایه ها و همراهان خانواده تامین سرمایه امید هستند توسط مدیرعامل، معاونین و نماینده محترم بانک سپه تقدیر گردید.

ستارگان امید در مراسم تقدیر  عبارت بودند: از خردسال‌ترین همراه این مجموعه با 1 سال سن و کهن‌سال‌ترین مشتری با 98 سال سن، وفادارترین مشتری که از زمان تاسیس با امید همراه بوده است، خانواده ای که تمام اعضای آن در صندوق گنجینه سرمایه گذاری کرده اند به همراه تعدادی از بزرگترین سرمایه گذاران این صندوق.

نظرات کاربران